luni, 27 august 2007

Poveste.....


Cuiul singuratic inota prin desert. La un moment dat, vede un semafor si se opreste. Si cum statea el la semafor, ii cade in brate o sticla cu un biletel inauntru...(continuati)
Pe biletel, cateva vorbe : ”Vrei sa fii cret? La a doua intersectie fa la dreapta’’. Mai inoata el putin , ajunge la un alt semafor si opreste.Si cum statea el la semafor , ii cade in brate o alta sticla cu un biletel inauntru. La fel : «Vrei sa fii cret ? La prima intersectie fa la dreapta ». Ajunge cuiul la al treilea semafor si face la dreapta. Pe o duna inalta, vede un afis pe un pikamer : « Nou ! Facem permanent ». Intra. Dupa cateva minute, cuiul se onduleaza tot si devine un surub de toate frumusetea…Si pleaca sa agate piulite.

Ce ai scrie pe pancarta unui cersetor invalid din Piata Romana?

Imi imaginez o poza cu un scaun cu rotile lipita pe pancarta, sub care sa scrie: Viitorul suna bine :)

Mi-am amintit de povestile mele...cat de mult mi-a placut ideea pe care am gasit-o si cat de sigura am fost pe ea...am aplicat la un fel de concurs de publicitate si am fost respinsa...dar cred ca in viata conteaza sa nu fi tu dezamagit de tine, in nici un caz refuzul altora...mie imi plac :)

4 comentarii:

Iulia spunea...

mi-aduc aminte de ele sunt f tari :)))

Unknown spunea...

cuiul,in loc sa zica mersi ca nu e cret,face scandal:P

sandra spunea...

pan' si cuiu' stie ce-i frumos

Unknown spunea...

zvonuri...:P