luni, 27 august 2007


am fost la mare cu parintii. a fost mai mult o perioada de relaxare. am mai scapat si eu de cearcane...la ora 22 dormeam dusa...in rest, marea foarte, foarte calda, ciorba :))- dar cine zice ca asta e ceva rau???- si soare cat cuprinde...de fapt, am fost la mare pentru mare, ceea ce nu pot spune ca m-a deranjat, chiar dimpotriva...am citit reviste din categoria "maichia" ( sper ca asa se scrie) ce inseamna asta? :))) pai, trebuie sa spun ca bahmuteanca are o revista saptamanala care se numeste Zau. maichia si zau, am analizat eu cu silvia mai demult, insemna cam acelasi lucru ( nu? parca asa)...deci reviste de scandal. aia au o problema...toata lumea, dupa sursele lor, isi pune silicoane la bacau :)))...

cand eram mai mica nu recunosteam diferentele dintre oameni, iar acum le simt, le vad si le aud. cred ca cea mai puternica este combinatia de trei, dar si luate cate doua imi spun ceva...de exemplu, pot sa aud prostia, dar sa vad prosperitatea...sau sa vad saracia, dar sa aud ratiunea...in prima zi am auzit-o pe una de 18 ani care ii povestea unui strain de 50 ca in romania older men only like younger girls...si ca older la ea insemna like 40, 50...iar saracu' om, care clar avea 50 de ani, asculta si se minuna de inconstienta fetei, care accepta fara probleme sa vorbeasca si ea cu un older man, "just for the sake of money"

Niciun comentariu: