luni, 24 septembrie 2007

un post scurt: iubesc marea neagra. de fapt, iubesc Marea Neagra. si asta pentru ca o respect :). este, cred, unicul loc in care te poti bucura de libertate. poti sa zbori, nu? :) mediterana, excesiv de curata, recunosc, este prea sarata pentru mine. la fel si atlanticul. in plus, trebuie sa fii nebun sa astepti fluxul in fiecare dupa-amiaza, oricat de puternice ar fi valurile apoi. dar Marea Neagra este perfecta. si, poate, cand comportamentul nostru se va schimba, va fi si curata. poate tot atunci alta ne va fi mentalitatea. nu o sa ne mai blamam litoralul, ci o sa-l iubim. pentru ca este unic. prin Marea Neagra.

3 comentarii:

Oana Stoica Mujea spunea...

Si eu iubesc marea Neagra.

oedip_vagabondul spunea...

hmmm :) iubesc marea,sunt de fapt unul din putinii admiratori ai ei,adica mare chiar si atunci cand e iarna,da marea...neagra.Stii pleaca tot de la mentalitate, dincolo de tot ce se vede exista si frumusetea murdara a marii a tot ce reprezinta ea in esenta.Mentalitatea de fapt,draga Sandra e din punctul meu de vedere doar o chestiune de cum privesti lucrurile,dar eu imi schimb mereu punctul de vedere..sunt(si unii m-ar condamna pt asta)un instabil al punctului de vedere...desi eu sunt mandru de asta. pacat ca sunt prea putin care mai au rabdare sa obesrve anumite lucruri in jurul lor ... te las pt moment ... astept urmatorul post.

sandra spunea...

kafka, paler, dostoievski, eliade, katie melua, roma?????? deja e prea mult... sa fie zodia de vina? :))