miercuri, 26 septembrie 2007

inca protestez. deja am trimis la toti cunoscutii petitia, asa ca sper ca o sa semnati. ganditi-va, datorita unei noi legi, criminalii de animale will have to think again...or else...de-abia astept momentul :)
aseara l-am vazut pe botezatu intr-o emisiune. sincer, nu ma impresioneaza personajul. sunt ignoranta, nu-i cunosc creatiile, iar stilul lui personal ma cam lasa rece. dar ma distreaza de fiecare data cand il vad pe undeva intr-o emisiune, pentru ca reuseste sa se "abtina hilar". de cele mai multe ori este confruntat cu imaginea unor persoane prost imbracate si se stramba, are o grimasa atat de nostima, de parca il rachaie asa, adanc, in miezul simtului sau estetic. cred ca in sinea lui este mai scarbit de romanul asta insipid, searbat, decat de tiganii care asorteaza cycalmen( sper ca asa se scrie) cu verdele crud- macar aia se exprima, au cel putin dorinta de a iesi in evidenta-si , pana la urma, sunt originali. anyway, persoana cu pricina, cea prost imbracata, era laura codruta kovesi, de care dl botezatu nu a auzit, dar pana la urma de ce s-o fi facut?
in aceeasi emisiune in reluare,nocturna, pentru ca eu am insomnie si privind televizorul de-aproape sper sa obosesc si sa adorm, s-a adus in discutie expresia arhicunoscuta: cine a aparut primul, oul sau gaina? eu cred, desi nu stiu pentru cat timp, ca gaina. e de fapt doar o modalitate fungibila(ca muream sa folosesc cuvantul, de cand l-am auzit intr-o emisiune) de a intreba: in ce crezi, in creatie sau in evolutie? eu cred in creatie, in mituri si intr-o lume spirituala. da, da...gaina bate-o vina...

3 comentarii:

alecsandra spunea...

mda ... sincer si pe mine ma umfla rasul cand vad critici de moda la televizor, creatori de moda ( si ma ref aici indeosebi la cei romani care au un stil cu totul si cu totul aparte )am senzatia ca unii oameni chiar nu mai fac diferenta intre penibil si realitate; unul dintre acesti oameni este botzatu - barbatul care merge la vrajitoare in problemae de amor. ce stiu despre el este ca realizeaza in timpul liber lenjerie pt barbati si ca se imbraca ca un gigolo cu tot designul lui cu tot... asa ca stie el de ce in ingheata zambetul pe buze.

oedip_vagabondul spunea...

crzi in zodii?mi a fost dor de posturile tale

fegb spunea...

Nu se scrie cycalmen :)
Si nici searbaT