joi, 20 septembrie 2007

din categoria: "mai, toata lumea scrie mult pe blog, eu de ce nu as face-o?"
stiti,nu, ca life is like a box of chocolate? eu am una mai tare: llife is like a pool table. de ce? de-aia...ca asa VREAU EU ( de la becali o speciala pentru toti copiii incapatanati si imaturi)
life is like a pool table. as I see it...a bit green and straight :)la biliard joci cum joci si-n viata. toti sunt neindemanatici la inceput. multe calcule, logica, si noroc.
1.e o tehnica in toate...nu toti pot sparge bilele cu putere, putini reusesc sa mai si bage ceva. acum, daca bagi una plina si alta goala, ghinion...asa faci si-n viata...o reusita, un esec...ce face omul cu mana lui se numeste lucru manual, nu? :))
2.sunt mai multe tipuri de jucatori.cei care cunosc si reusesc, cei care gandesc, cei care stiu ce trebuie sa faca si nu reusesc, cei care doar incearca, cei care rateaza, cei care baga bilele la intamplare...ohohooo..si multi altii...
3. castigi pentru ca ti se asaza bilele cum trebuie...ei sunt norocosii, invidiatii, banosii; castigi pentru ca ai jucat cu cap...ei sunt cei care calculeaza, care privesc in perspectiva, care nu se hazardeaza; castigi ptr ca stai bine cu tacul...ei sunt cei care fac perfomanta, care se antreneaza, experimentatii; castigi pentru ca e adversarul mai slab...aici, depinde la ce nivel joci si ce tel vrei sa atingi...ei sunt cei care dau examene, care avanseaza, care promoveaza; castigi pentru ca a bagat celalalt neagra...sunt cei care isi acumuleaza averea pe spinarea altora, profitori, traiesc precar,nesigur; castigi pentru ca adversarul a bagat si alba dupa ce a bagat neagra...ei sunt ratatii imbogatiti, nonvalorile; castigi pentru ca celalat are trei ratari...cei care sunt chibzuiti, atenti, traiesc cu masura...castigi pentru ca risti, castigi pentru ca esti cel mai bun, castigi tr ca meriti etc
4.unii doar stau pe margine, altii joaca
5.se urmeaza reguli, respectate mai mult sau mai putin...se negociaza: ''stăm uniţi, umăr la umăr, cu lacrimi în ochi: „Pe-aici nu se trece!“. Foarte curînd, apar, totuşi, nuanţele… La o adică, se poate trece. Putem negocia. Nu pentru că am fi gata să ne trădăm pe noi înşine: dar ne pricepem să boicotăm istoria. Cînd unii vor să treacă, ne retragem, pitit, la munte. Iar acei dintre noi care sînt gata de sacrificiu ne plac mai curînd ca statui şi ca texte de manual. În timpul vieţii, ne cam irită: sînt prea radicali, n-au simţul relativităţii, nu vor să priceapă că „nu dau turcii“, că lucrurile se pot aranja şi altfel, că e o prostie să te lupţi cu morile de vînt. O mare fractură apare la orizont: există români proşti şi români deştepţi. Românii deştepţi se descurcă, fără prejudecata solidarităţii naţionale. „Cel vrîncean“ se înţelege perfect cu „cel ungurean“ ca să mi-l omoare pe „cel moldovean“. Ştefan cel Mare se luptă vitejeşte cu turcii, dar şi cu Vlad Ţepeş.''( Andrei Plesu)
6.se triseaza...viata e plina de asa ceva
7. se joaca la mai multe niveluri. biliardul e corect.incepator fiind,in jocul cu un avansat n-ai nici o sansa.
8.sunt jocuri dusmanoase, jocuri care te relaxeaza, jocuri la dublu...lupti pentru castig, pentru unicitate si intaietate...sau pur si simplu iti place ce faci, jonglezi fericit si linistit in viata...sau esti solidar, coechipier...
9.se joaca cu manta...oamenii invata smecherii, sunt maestri in diversiuni, studiaza, reflecteaza si aplica :)
10.si daca tot vorbim de smecherii, exista samani, care baga toate bilele dintr-o lovitura, care vrajesc masa si bilele intr-o suita de rituri necunoscute noua, neofitilor...cei care detin, intr-adevar, toata puterea, topul, spuma, viata insasi :))

cliseul de 10 este fara voie...neintentionat...doar ca nu+mi mai vine nimik...

eu am realizat ca nu am blogroll, desi sunt multe bloguri pe care le citesc si imi plac...deh, tehnica, bate-o vina...imi pare rau ca dupa mine nu mai e nimic si ca trebuie sa faceti back :(

2 comentarii:

Unknown spunea...

Nu credeam ca noaptea dintre 20 si 21 septembrie va aduce lumina atat in mintea ta cat si in sufletul nostru,al cititorilor.:)
Ai dezlegat misterul biliardului!Tu,Sandra,un simplu cetatean.
Cat despre asocierile facute ...am priceput ca ai tupeul sa o contrazici pe mama lui forrest gump,pe doamna gump asadar!Fie ca tine,desi e complicat ce spui tu acolo!Pup!

sandra spunea...

de la un cititor fidel, numai laude...imi place ce aud. more,more,more...