vineri, 21 septembrie 2007

frumusetea mea

am promis mai demult ca o sa scriu si despre " physical appearances" si imi respect promisiunea. asadar, urmeaza my opinion on this topic, o parere nu foarte originala, as adauga. dar mai intai ma abat nitel de la ceea ce urmeaza sa disec, aici, scarbos, in fata rezidentilor...ca un doctor ce ma aflu :))))si imi vanilez simturile cu un strop de barfa...so, in final, suntem apreciate pentru ceea ce gandim, pentru ceea ce vorbim sau pentru ceea ce aratam?
de ce intreb? simplu. pentru ca ma irita aprecierile superficiale. pana la urma, de ce sorbim frumusetea fara sa o filtram? ca sa vorbesc "sense", de ce o femeie frumoasa va fi mereu mai admirata decat o femeie desteapta? aa..nu as vrea sa insuflu pareri absurde, fara valabilitate, in randul celor(putini, oricum) care citesc. de acum va spun: nu, nu sunt o complexata si da, cred ca sunt frumoasa. dar trec beyond this petty conventions si ma intreb...cat timp ne vom mai scalda in superficialitate? take condoleeza for example- nu e suficient ca a ajuns unde este, trebuia neaparat sa aiba si un fund ferm, remarcat si comentat de politicieni, nu?
privesc in jur. ce vad? tipi imaturi care ignora fete urate si le pupa in biiippp pe cele frumoase. "mama, ce urata e aia!" da ce? e vina ei ca arata asa. cu ce e mai breaza a frumoasa decat a urata?
asa, pentru ca vorbeam de o promisiune, o sa expun si perceptia mea asupra frumusetii adevarate, aia care depinde de noi, ca personalitati si nu de mama natura, care ne inzestreaza cu anumite calitati pentru care nu avem nici un merit. pentru mine, frumusetea vine din fiecare. andrei rade cand ii spun ca fiecare om este frumos in felul lui. el nu vede. frumusetea se naste din gesturi. din priviri. din surasuri. din idei. din tabieturi. din manii. din placeri. cineva, nu dau nume :), mi-a spus, atunci cand "l-am certat" pentru ca abera( frumos, ce-i drept) despre funduri, sani si alte cele...ca intr-adevar observa frumusetea si putin mai neconventional. la mine, spre exemplu, a zis ca a "sorbit" momentul cand am baut dintr-o sticla...i-a placut lui un anumit gest, o privire... a vazut si dincolo...as vrea sa ma reflect diferit in ochii tuturor, sa fiu pentru ei o succesiune de imagini, noi si vechi, care sa ma faca unica, sa imi creeze o alta frumusete. frumusetea mea.

6 comentarii:

Unknown spunea...

nu trebuie neaparat sa fii frumos ca sa placi...trebuie sa ti se armonizeze trasaturile...si normal sa se completeze cu felul tau de a fi!Gisele rulz!:)))

sandra spunea...

femeia perfecta din toate unghiurile, nu? stii ca este totusi o pozitie din care mie nu-mi place...si nu o cunosc ca sa trec si "beyond"

elenake spunea...

ca intre blonde vb acum...exista femei perfecte, femei frumoase, femei "fabricate", femei ingrijite si preocupate de aspectul lor, femei normale si urate!clar exista si urate.acum depinde de fiecare sa-si evidentieze anumite trasaturi si sa condimenteze cu putin mai mult caracter.niciodata nu as alege o "fabricata" fara creier in fata uneia normale dar ingrijite.si nici barbatii....pe termen lung.am o luuunga teorie despre gusturile barbatilor.....alta data!sandra, baga un sb despre ei ca sa comentez, 'cause i'm not the blog type:P

Unknown spunea...

but you will become one...soooooooon

alecsandra spunea...

stii sandra sunt atat de multe femei frumoase ca ametesc cand ma gandesc...dar asta e tristul adevar chiar si eu admir femeia frumoasa in detrimentul femeilor "obisnuite". problema e ce inseamna "frumos' si ce li se induce tinerilor in dezvoltarea lor ca ar insemna asta...pentru da vinci , monalisa era o minune, poate pt ca chipul lui de barbat putea trece drept o femeie frumoasa si misterioasa...aici ironie...zi mersi ca esti frumoasa!si lasa femeile urate sa se planga.

Unknown spunea...

era o vorba...esti frumoasa cand ai ceva de spus,asa ca sa fii mandra ca esti si frumoasa si smart...poate doar prea visatoare si intarziata(saracul andrei):P