luni, 17 septembrie 2007

" Este un singur lucru mai rau decat sa se vorbeasca despre tine, acela de a nu se vorbi"Oscar Wilde
Dorinta de a fi celebri, de a fi, chiar si criticati urat, dar de a fi...in ochii lumii si pe buzele tutror si de a nu cadea intr-un colt umbros, ferit de priviri si de cuvinte, ne plaseaza intr-o cetate a renumelui pe care o ferecam cu lacate poleite in aur.
Vreau sa intru intr-un partid. Poate doar asa pot avea o sansa in Romania. Problema acum sta in alegerea partidului, destul de...delicata, de altfel. Am doua variante, doua surse de inspiratie: realitaea si istoria. Ce aleg? Istoria, bineinteles. Voi rasfoi o carte ce mi-a fost recomandata acum un an, interpretez, gandesc si aleg. Pot apela oricand si la simturi. Ce? Nu vad coruptia? Oricine o duce bine in oras e pesedist. Depinde insa ce te atrage si ce ti se pare respingator. Te ademeneste valoarea sau banul? Eee, desi cred in continuare ca cei care au furat cel mai mult sunt "stabii" vechi si noi din psd, admit ca " hotie" scrie pe fruntile tuturor. De-aia se comporta nestanjenit: ca nu se vad, poate doar in oglinda, cand oricum stiu pe cine privesc, cunosc in detaliu persoana reflectata ( poate, paradoxal, voi alege psd- pentru partid, pentru principii). Ca sa nu zica lumea ca sunt de-a lu' base, va povestesc ce zice mamaie...o votanta dezamagita: "Sandra, m-a convins cand a spus: "Ne vedem la tepe"...eu m-am dus, nu a venit". Si uite asa, subscriu: In Romania de azi se practica politica buzunarului si prostirea cetateanului...prostirea prostimii, de ce nu?

6 comentarii:

brash spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
brash spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
brash spunea...

Eu ti-am zis. Solutia e sa infiintezi tu un partid. Doar facem relatii publice si publicitate. Ne-om descurca noi sa-l promovam ;) Dar sa nu fie de "blonde", ca la ala nu pot adera :P. Hmmm! Sau... mai stii?

Unknown spunea...

sandra,lasa prostiile si traieste-ti tineretea ca oamenii normali!

sandra spunea...

:)))))

sandra spunea...

gabi, cand vei tu blonda, mitul se va devaloriza. nimeni nu o sa-si mai permita imprudenta de a ne critica :))))). te pup si mi-e dor de tine