miercuri, 11 iulie 2007


Ce-ar-fi-daca are patru anisori. Ce-ar-fi-daca s-a rusinat tot timpul de numele lui si este acum un baietel sfios si bosumflat. Ana il iubeste pe Ce-ar-fi-daca si ii scrie in fiecare zi. Ea e mica si nu stie sa faca bine literele. Si in fiecare zi Ce-ar-fi-daca primeste cate un biletel prin care i se marturiseste dragostea Anei: „ CE AR FI DACA ANA TE IUBESTE” . Dar Ce-ar-fi-daca nu intelege…si in fiecare noapte, inainte sa adoarma, se intreaba ce-ar fi daca Ana il iubeste.

Ce-ar fi daca in fiecare zi cineva iti spune ca te iubeste si tu nu intelegi?

...multora le-am spus, multi au auzit si intr-o zi, multi s-au prefacut surzi...
poza nu prea spune nimic...singurul lucru la care m-am gandit si ar avea legatura este: Ce-ar fi daca prietenul meu ar sta cum vreau eu de fiecare data cand am chef sa fac poze?

Niciun comentariu: