miercuri, 11 iulie 2007

once in a while, a dream is all you need


Am visat frumos in dupa-amiaza asta...neasteptat de frumos...pentru ca acum doua zile m-am trezit cu un mare zambet pe fata si cu un deosebit atasament fata de povestea visului meu( ceva cu un baiat si o fata), dar care 2 minute mai tarziu imi era confuz si apoi sters complet din memorie, m-am gandit ca pe cel de azi sa-l exploatez putin, sa-l ancorez in realitatea de azi, sa-l leg de gardul bloggului...
it goes like this: aveam un prieten, pe andrei, dar eram indragostita de un altul...bineinteles, de acelasi andrei, si sovaiam daca sa-l parasesc pe primul pentru celalalt. well now, primul nu a aparut deloc in vis, nu vedeam, sau, ma rog, nu simteam decat intalnirile ascunse cu al doilea andrei.cum mie imi place sa disec , atat cat pot, aceasta zona necunoscuta a mea as vrea sa fac cateva presupuneri...poate ca nu a aparut pentru ca relatia noastra imi este atat de familiara, incat necunoscutul s-a saturat de atata cunoscut, sau poate ca simbolul relatiei consumate a devenit atat de pregnant incat deja privec prezentul ca pe trecut... dar cel de-al doilea andrei era exact ca cel de azi...ma cunostea, ma citea, voia sa il ascult, ma distra, nu avea respect pentru ceilalti( eram la un moment dat in sufrageria unui mort, care era asezat pe terasa-whatever!!!) si el tipa la mine iar eu ii spuneam sa vorbeasca mai incet, ma constragea si imi arata ca ma vrea.dar mai avea ceva in el...acea aura pe care o creaza inceputurile, acea doza de mister suficienta pentru a ma prinde si pentru a ma roti de cateva ori in jurul simplei dorinte de a poseda ceva nou...si faptul ca ma presa cu vointa lui, cu intalnirile, cu lipsa de pretiozitate pentru sentimentele altora(erau prieteni buni:) ). altfel spus, ma vrajea. concluzia mea: il vreau pe acelasi andrei, dar cateodata tanjesc sa-l simt incert, nesigur pe el si puternic in lupta de a ma recuceri

Un comentariu:

Iulia spunea...

Bloggeritza, a? Imi place. Sa stii ca te citesc :D. Si vezi ca te-am pus in lista de 'worth checking out'...nu-i asa ca ar fi dragut sa faci si tu la fel? Ne auzim...ne sms-uim...si ne vedem, da? Cat mai repede..si dupa aia blogam :).
PS: norocoasa sa visezi asa...