duminică, 27 ianuarie 2008

timp de cateva secunde mi-au tremurat picioarele si a trebuit sa ma asez pe scaun. am citit numerele castigatoare la loto. data trecuta ma gandeam cat de emotionata as fi sa aud ca premiul a fost castigat de un bucurestean. m-as fi apropiat cel mai mult de castig in felul acesta. insa azi, cand am citit ca premiul cel mare a fost castigat de un bucurestean, care a jucat biletul castigator in sectorul doi, la agentia de pe mihai bravu, duminica dupa-amiaza, am tremurat. acolo fusesem si eu azi, duminica dupa-masa, sa imi incerc norocul. am apasat butonul de continuare al articolului si am vazut primele doua numere care se potriveau...si urmatoarele patru care...erau cu totul altele. biletul a fost jucat cu o jumatate de ora, 45 de minute inaintea mea...

mai mult de atat nu am cum sa ma aproprii.

6 comentarii:

brash spunea...

Din ciclul Lefter Popescu meets Rebecca Bloomwood. Si, zi, joci la loto? Si mai si tremuri? O fi de la cafeaua arsa :) Pacat. Ai fi aratat dragut in Loto Prono sau cum se numeste ala.

Iulia spunea...

oh my god... si mie mi-ar fi tremurat picioarele...

sandra spunea...

gabi. ha!
iulia. da!

sandra spunea...

draga mea gabriela, iti aratam eu cumparaturi daca te-as fi sunat in seara asta si ti-as fi spus sa te consideri cu cateva sute de mii de dolari mai bogata...

brash spunea...

Eeee. Lasa, ca acum am trecut de la Ma dau in vant... la 99 francs si mi-a cam pierit cheful de cheltuit. Dar pana pun mana pe restul de Kinsella ai timp sa castigi :)

runbaby spunea...

damn, girl. eu as lua-o exact pe dos - esti foarte aproape, nu te lasa, persevereaza, e clar ca o sa-ti iasa si tie :)